Dacă deja ai reușit să procuri și să implementezi pentru afacerea ta un voice-over-IP (voIP), cu siguranță, ai simțit beneficiile acestuia la nivelul costurilor scăzute pentru apeluri, dar și posibilitățile de integrare a datelor din telefon cu sistemele de gestionare internă, cum ar fi CRM-ul.

O metodstmbarea cablului de internet utilizat pe unul de generație mai nouă. S-ar putea ca furnizorii serviciilor de telefonie IP să-ți fi oferit unul de Categoria 5 (CAT5), care suportă o frecvență de 125 MHz, pe când cele mai noi, CAT6, pot transmite datele cu frecvență de 250 MHz. Dacă probleme de rețea sunt minore, s-ar putea ca acest lucru să îmbunătățească situația.

Bruiajele nu au dispărut? Ati e bruiaje. La configurarea acestuia poate ajuta furnizorul de voIP. Amortizorul va stoca pachetele de date în ordinea în care au fost primite, după care le va transmite în rețeaua ta într-un interval egal de timp, care va ajuta la furnizarea datelor vocale într-o manieră mai clară chiar decât acestea a fost vorbite.

Calitatea căștilor

Calitatea apelurilor prin voIP este determcăngajați, întrucât prețul acestora poate varia de la 1$ până la 500$, iar diferența de calitate este una ușor de auzit. Ar trebui să ții cont de izolarea fonică pe care o au acestea și recomandăm să optezi pentru opțiunea prin cablu (USB sau jack), deoarece oferă o calitate mult mai stabilă, spre deosebire de cele prin Bluetooth.

Cumpără un Router voIP-optimizat

Monitorizează traficul de date

telefonia IP. Acesta ar putea separa o porțiune de trafic doar pentru apeluri, ceea ce ar fi în jur de 10%, pentru companiile mai mici, dar astfel vei fi sigur ca niciun altfel de trafic nu se va suprapune cu voIP-ul.

Verifică interferența

Cheamă un expert

Dacă ai încercat met, nuare nu dispar, atunci cel mai bine ar fi t.guranță, toate instrumentele necesare pentru a verifica și identifica problemele existente, cu atât mai mult va avea soluții mult mai sigure pentru rezolvarea lor, pentru că situațiile care intervin pot fi specifice fiecărui sistem. Plus, un expert poate aduce la un alt nivel felul în care au loc comunicările, prin suplinirea sistemului cu noi posibilități, cum ar fi: securizarea datelor și transmiterii acestora, programarea automată a ședințelor și întâlnirilor, integrarea sistemului voIP în anumite programe utilizate la nivel intern și setarea colectărilor de date analitice despre apelurile care au avut loc.

Da, această metodă este una mai costisitoare, dar specialiștii companiei Sipuni (IP telfonie Moldoveaculege unele beneficii în urma acestei investiții, care va ridica nivelul de vânzări al companiei.