Orice companie trebuie să gestioneze cât mai eficient relațiile cu clienții pentru a nu-i pierde. Tehnologiile informaționale sunt din ce în ce mai avansate, de aceea, dacă vrei să îţi păstrezi clienții actuali și să atragi alții noi, nu mai e destul să furnizezi servicii sau produse de calitate și să ai strategii de marketing atractive, trebuie să poți să le rezolvi problemele rapid și eficient. Platforma Sipuni îți pune la dispoziție un sistem eficient de gestiune a relației cu clienții amoCRM integrat cu telefonie voIP

Părdespre clienți poate fi stocată într-o bază de date la care ai acces oricând în doar câteva click-uri. Astfel, managerii pot să vadă și să acceseze informația despre clienți chiar în timp ce vorbesc cu ei la telefon și nu mai trebuie să schimbe platformele pentru a efectua un simplu apel. O atitudine orientată spre client este metoda sigură de a obține loialitatea persoanelor ce apelează la compania ta pentru servicii sau produse.

Alt avantaj este că manage telefon, după care să revină la client / tranzacție printr-un singur click. Economia de timp contează la fel de mult ca economiile financiare, în special în companiile în care eficiența este o prioritate, iar răspunsurile prompte cresc șansa de a converti simplele cereri în tranzacții reale.

Toată informația despre client se păstreazoa a îmbunătăți șansele obținerii unei tranzacții reușite – un avantaj enorm pentru afacerea ta. Integrarea acestor servicii permite crearea unei baze de date a clienților prin intermediul căreia poți să monitorizezi mai ușor apelurile primite și apelurile efectuate. În plus, munca managerilor este simplificată, ceea ce garantează o interacțiune manager-client mult mai eficientă.

Atunci când relațiile cu potențialii și actualii clienți se vor îmbunăttodin companie este cea mai bună hotărâre pe care ai fi putut să o iei. Așadar, ce mai aștepți?