Automatizarea vânzărilor la telefon. Acum este mai simplu să gestionezi relațiile cu cumpărătorii potențiali și actuali
Orice companie trebuie să gestioneze cât mai eficient relațiile cu clienții pentru a nu-i pierde. Tehnologiile informaționale sunt din ce în ce mai avansate, de aceea, dacă vrei să îţi păstrezi clienții actuali și să atragi alții noi, nu mai e destul să furnizezi servicii sau produse de calitate și să ai strategii de marketing atractive, trebuie să poți să le rezolvi problemele rapid și eficient. Platforma Sipuni îți pune la dispoziție un sistem eficient de gestiune a relației cu clienții amoCRM integrat cu telefonie voIP.
Care este impactul asupra relației cu clienții?
Integrarea serviciului de telefonie IP cu amoCRM este foarte importantă pentru departamentele de vânzări, marketing și relații cu clienții. Toate acestea lucrează pentru a atrage clienți și a obține tranzacții cât mai bune. Pentru asta este nevoie de o strategie și de un sistem eficient, iar integrarea telefoniei IP cu amoCRM este soluția potrivită.
Integrarea CRM-ului cu telefonia voIP înseamnă un combo de excepție: economii considerabile pe sunetele efectuate și automatizarea maximală a proceselor de interacțiune cu clienții.
Prin intermediul integrării, toată informația despre clienți poate fi stocată într-o bază de date la care ai acces oricând în doar câteva click-uri. Astfel, managerii pot să vadă și să acceseze informația despre clienți chiar în timp ce vorbesc cu ei la telefon și nu mai trebuie să schimbe platformele pentru a efectua un simplu apel. O atitudine orientată spre client este metoda sigură de a obține loialitatea persoanelor ce apelează la compania ta pentru servicii sau produse.
Alt avantaj este că managerul poate căuta oferte în timp ce discută la telefon, după care să revină la client / tranzacție printr-un singur click. Economia de timp contează la fel de mult ca economiile financiare, în special în companiile în care eficiența este o prioritate, iar răspunsurile prompte cresc șansa de a converti simplele cereri în tranzacții reale.
Toată informația despre client se păstrează în bază de date și poate fi folosită pentru a îmbunătăți șansele obținerii unei tranzacții reușite – un avantaj enorm pentru afacerea ta. Integrarea acestor servicii permite crearea unei baze de date a clienților prin intermediul căreia poți să monitorizezi mai ușor apelurile primite și apelurile efectuate. În plus, munca managerilor este simplificată, ceea ce garantează o interacțiune manager-client mult mai eficientă.
Atunci când relațiile cu potențialii și actualii clienți se vor îmbunătăți, vei realiza că automatizarea proceselor din companie este cea mai bună hotărâre pe care ai fi putut să o iei. Așadar, ce mai aștepți?