Unul dintre cele mai mari trenduri în tehnologia de oficiu este integrarea telefoniei voIP cu un software CRM (Customer Relationship Management). Instrumentele CRM permit companiilor să stocheze, să acceseze și să organizeze informația despre clienți, precum și să țină evidența interacțiunilor cu ei. Prin fuzionarea sistemului de telefonie IP cu instrumentele CRM, companiile pot combina şi astfel maximiza avantajele celor 2 servicii. Sistemele de telefonie IP, inclusiv cele de tip cloud, pot fi utilizate pentru a crea o centrală telefonică digitală a companiei dumneavoastră, în cadrul căreia puteţi să monitorizaţi, înregistraţi şi redirecţionaţi apeluri de la clienţi. Apelurile pot fi făcute din CRM şi sunt stocate în CRM, acolo unde se păstrează toate informaţia despre clienţi.

Gestionarea eficientă a interacțiunii cu clienții

Integrarea platformei CRM cu serviciul de telefonie voIP este o soluție foarte eficientă de business în interacțiunea cu potențialii clienți, dar și cu clienții fideli și asta se manifestă prin:

  • Îmbunătățirea serviciului de lucru cu clienți: Multe companii pierd clienți din cauză că departamentul de lucru cu clienții nu poate să rezolve eficient și în timp util problemele acestora. Cu noi, un astfel de scenariu este puțin probabil, deoarece desemnăm câte un manager responsabil  pentru fiecare client. Acest manager face o analiză detaliată a clientului prin intermediul platformei integrate amoCRM, fapt ce permite crearea celor mai viabile  scenarii individuale  pentru fiecare tip de client.
  • Menținerea clienților: Dacă clienții nu sunt satisfăcuți de calitatea serviciilor primite, nu vor ezita să caute o altă companie. De aceea, este foarte important ca apelurile să fie recepționate la timp.  Dacă managerul responsabil de client este ocupat, apelul va fi transmis către toți angajații departamentului, astfel încât nu se pierde niciun apel.
  • Rezolvarea mai rapidă a problemelor: Un studiu al companiei internaționale de marketing Aberdeen Group arată că în cazul integrării CRM în sistemul de telefonie a unei companii, 89% din clienți sunt păstrați. De asemenea, 87% din problemele clienților sunt rezolvate la primul contact cu platforma CRM, comparativ cu doar 59% pentru alte metode.

În ceea ce privește tranzacțiile reușite, platforma CRM iarăși vă vine în ajutor. Acesta este un sistem inteligent de filtrare care permite fixarea datelor despre apelant și crearea unei statistici exacte cu datele despre apelant. Pentru clienții deja existenți, se crează automat tranzacții pe baza datelor stocate. Platforma este foarte flexibilă, deoarece managerul poate să navigheze pe alte pagini în timp ce discută la telefon cu clientul.

Un sistem de telefonie IP integrat cu software CRM asigură companiile cu instrumentele necesare pentru a întruni aștepările clienților. Pentru companiile call centre, integrarea acestor servicii este chiar esențială pentru menținerea clienților.