Voice over Internet Protocol, sau pur și simplu VoIP, este o tehnologie utilizată pentru efectuarea apelurilor prin intermediul rețelei de Internet. Odată cu apariția acesteia pe piață, multe companii decid să opteze pentru telefonia IP, în favoarea celei tradiționale – prin linie. Dacă încă nu te numeri printre cei care au simțit pe propria piele beneficiile tehnologiei VoIP, atunci îți prezentăm cinci motive de ce ar trebui să o faci cât mai curând.

Telefonia VoIP presupune costuri reduse

Probabil nu doar o singură dată ai observat ce sume enorme achiți pentru telefonia companiei tale. VoIP va reduce semnificativ aceste cheltuieli, atât din perspectiva prețului pentru servicii, cât și a utilajului necesar pentru funcționarea acesteia. De exemplu, dacă alegi serviciile Sipuni, poți opta pentru pachete lunare, ce includ diferite posibilități, iar prețul este de 99 lei. Tariful este selectat în funcție de nevoile afacerii tale.

Un funcțional mai mare

Tot ce îți oferă o telefonie tradițională sunt apelurile, prețuri mari pentru convorbirile internaționale și o funie invizibilă ce te leagă de oficiu. Acum, cu telefonia IP, practic excluzi tarifele ridicate pentru apelurile internaționale, angajații pot fi mereu „pe fir”, chiar dacă nu sunt la locul de muncă și ai o multitudine de alte opțiuni suplimentare. Un funcțional larg la costuri mici, pachetul de la Sipuni, include: integrarea CRM, crearea automată a tranzacțiilor, sarcini pentru apelurile pierdute, apel către managerul responsabil, înregistrarea convorbirilor telefonice etc.

Mereu la îndemână

Ești în oficiu, pe drum spre o întâlnire importantă sau în deplasare? Cu serviciile VoIP poți fi mereu implicat în procesul de muncă. Același număr virtual de telefon poate fi conectat la mai multe dispozitive: calculator, telefonul mobil sau tabletă. Astfel, nu doar că ai libertatea de a te deplasa în timpul orelor de lucru, dar ai și siguranța că nu vei pierde niciun apel important.

Siguranță și flexibilitate

Problemele de rețea sau conexiune, ce apar rareori în cazul telefoniei IP, pot fi soluționate rapid și simplu. Erorile care apar mai des sunt, de regulă, la nivel de software ori țin de mici greșeli de configurare. Pentru lucrările de reparație s-ar putea nici să nu fie nevoie de prezența fizică a unui specialist.

Iar dacă ar interveni nevoia să schimbi oficiul sau ar apărea probleme la nivel de rețea? În ambele situații VoIP oferă o flexibilitate maximă. Spre deosebire de telefonia clasică, unde orice procedură de reparare sau reinstalare este costisitoare și durează mult timp, cu Voice IP tot de ce ai nevoie este conexiunea Internet.

Integrarea cu platforma CRM

Așa cum VoIP este un software, acesta oferă posibilitatea de a fi integrat cu alte sisteme de gestionare internă, precum este CRM-ul. În așa mod nu doar crește productivitatea întregii echipe, dar poți monitoriza și gestiona mai bine procesul de muncă.

De exemplu noi, compania de telefonie IP din Moldova – Sipuni, îți punem la dispoziție integrarea cu amoCRM. Astfel obții: acces direct la listele de contacte, poți verifica calitatea conversațiilor dintre manageri și clienți, sunt afișate notificări cu apelurile pierdute și angajatul responsabil de acestea, iar tu vezi dacă acesta a revenit. Plus, ai confortul de a opera toate procedurile dintr-o singură fereastră.

(Citește mai mult despre beneficiile integrării telefoniei IP cu CRM)

Beneficiile Voice Over Internet Protocol întrec cu mult orice alternativă, iar dacă încă nu ești sigur că e alegere potrivită, încearcă versiunea demo – disponibilă 14 zile gratuit. Odată ce ai decis că e ceea de ce ai nevoie, te vom ajuta să alegi tariful cel mai potrivit nevoilor tale.