La apelurile de intrare și de ieșire, se creează automat un contact și o tranzacție.
În caz că acesta este în baza de date, dar nu are nici o tranzacție activă, atunci se creează o tranzacție nouă.
Apelul se efectuează printr-un singur click pe numărul clientului sau pe iconiță.
Înregistrările apelurilor se transmit în CRM, în cartela contactului , pe baza tranzacție asupra căreia se lucrează.
Sistemul transmite și informația despre manager, indicând cu cine a discutat clientul și cine e responsabil pe contactul dat.
În cazul apelurilor pierdute, în CRM se creează în mod automat
o sarcină managerului, pentru a apela clientul.
În timpul unui apel, în interfața CRM-ului apare o fereastră plutitoare cu numărul apelantului (în caz că e client nou), sau cu numele și numărul în caz ca acesta deja a fost introdus în CRM.
Tot aici putem selecta careva actiuni:
Redirecționare către alt manager.
Poate fi efectuată redirecționarea către alt dispozitiv
(de exemplu: de pe PC pe telefon).
Deschiderea tranzacției contactului, în momentul apelului.
Pentru browserul Google Chrome, a fost elaborat un widget special, care permite navigarea pe alte pagini, în timp ce însăși fereastra apelului rămâne vizibilă, iar apelul – activ, indiferent pe ce pagină navigăm, astfel managerul poate căuta oferte în timp ce discută la telefon, după care să revină la client / tranzacție printr-un singur click.
Telefonia se poate configura cu Call Tracking-ul de la Sipuni,
astfel putem urmări în CRM sursa de unde a venit clientul.
Tot o data CRM-ul este un instrument foarte puternic pentru urmărirea statisticilor telefonice și crearea rapoartelor pe apeluri de intrare / ieșire, pe manager individual sau pe departament, pentru o perioadă anumită de timp și mult alte filtre individuale.
Încearcă Sipuni!
Primele 14 zile sunt gratuite
Completează formularul, iar un manager vă va contacta în cel mai scurt timp.